Correction from ABC7 News

December 11, 2008 2:45:31 PM PST
ABC7 News has a correction to Wednesday's story about governor Blagojevich's chief of staff, John Harris.

In that story, we reported that Harris tried to shake down the head of the Museum of Broadcast Communications, Bruce Dumont, for cash. However, Bruce Dumont clarifies that no one ever asked him for money.

In 2005, the governor promised eight million dollars in state money to bankroll the museum. Construction on the museum started, but that state money has never materialized.

Dumont explained that whenever he stated publicly that the museum had not received the state money, he would be told either by Harris or a surrogate not to make those public comments.

However, Dumont says no one from the Blagojevich administration ever suggested that cash to the governor would free up the museum money. We regret the error.


Load Comments